Thursday, August 10, 2006

Tagged again....

Ok Joannah, this all seems a bit high school to me. I guess that's why I love it! Maybe I'm not that old after all. I'll play along. These are my Four's.......

4 jobs I've had
* telephone researcher- I was the one that called and interrupted your dinner to know if you would "Agree, somewhat agree, disagree, or somewhat disagree". Boy I hated that one.
* slopped chili as a teenager at a Skyline Chili restaurant until I got robbed at gunpoint.
* meter maid- yeah I was the b!tch who wrote the parking tickets.
* my current job- sorry that's all ya get.

4 movies I could watch over & over
* Willy Wonka & the Chocolate Factory (the original... not the creepy re-make. Sorry JD fans)
* The Color Purple
* St Elmo's Fire
* anything with Julia Roberts (love her)

4 places I've lived
* Dayton, Ohio
* uh.. well yeah that's it.

4 TV shows I love to watch (thanks to DVR... great invention!)
* Grey's Anatomy ........ McDreamy... need I say more?
* The Closer (where does Brenda Lee hide her gun?)
* Rescue Me ...hilarious!!
* As the World Turns ...OMG! Did I just publicly admit that? Okay everyone's allowed a little guilty pleasure.

4 places I've been on vacation
* a couple of Carribean cruises
* Cancun..... awesome girls trip!
* NYC...... spring '02 to visit WTC site
* Miami

4 websites I visit daily
* way too many blogs
* Single Adopt China
* Ebay
* my DTC yahoo group

4 fave foods
* ice cream
* just about anything Mexican
* pizza
* margaritas (whaddya mean it's not a food?!)

4 places I'd like to be right now
* in a size 8
* on a beach with a frozen umbrella drink and a hot waiter to fetch it :)
* sitting out by the fire, in my comfy clothes, on a cool night, looking at the stars, drinking & gabbing with my girls (uh, Connie?)
* but most of all ... in China getting my Mia!

Okay now it's my turn to pass the torch to Jen & Stephe. Consider yourselves tagged!

6 comments:

Connie said...

Ahh....but margaritas ARE a food. They have caloric content :0) Damn that size 8!

I think I'm having a fall fire-pit party in my backyard. Krista, you are guest #1 all others are welcome to journey to OH.

Hmmm...seriously, I'm going to try to put something together for the fall. Let's have a bloggy sleep-over with ritas and smores for all!

Krista said...

OMG Connie! Great minds think alike. We just posted the same slumber party idea on each other's blogger comments at the same time!

Krista said...

And the same "great minds think alike" at the same time.

Wow... that's crazy! We must be on the same spiritual plane... or just craving margaritas!!!
LMAO!

Joannah said...

Thanks for being a good sport and playing along, Krista!

Jen said...

AARRRGGGG I should have known better than to stop by to read now I've got the cooties!!

Sandy said...

Hey - I lived in Dayton for about 18 months growing up (around my freshman year of high school). Whew, that was the coldest winter I've ever known!!!

And yes, 'ritas make a great liquid dinner after a hard day!!